Tors, 2009-03-05 14:35
Trafikpropparna i Malmö ska lösas med spårvagnar, anser kommunstyrelsen. I morgon mellan 16 och 17 kan du chatta om spårvagnar med Klas Nydahl, avdelningschef på gatukontorets trafikavdelning.