Visa endast rubriker

Utflykt med Reborn Riders

MC-klubben Reborn Riders hade säsongspremiär i samband med Hantverksdagarna i Åstorp den 16 och 17 maj. Då kunde de som ville följa med på en liten åktur. Detta resulterade i en intäkt på 1 029 kronor som går oavkortat till Barncancerfonden. Därmed slogs förra årets rekord, vilket var klubbens målsättning.I dag, lördag, ger man sig ut på Häckebergarundan och det kommer att bli fler gemensamma aktiviteter framöver.