Tors, 2009-05-14 15:12
Till hösten startar Region Skåne ombyggnaden av akutmottagningen i Helsingborg. I tre år blir det rörigt för både personal och patienter eftersom bygget ska ske parallellt med att akutmottagningen är i full drift.