Ons, 2010-01-20 15:47
En garageägare upptäckte natten till onsdag att någon befann sig i hans garage i Ljungbyhed. Klockan var kring halv ett på natten när målsägaren ser att någon befinner sig i garaget. Mannen ska då ha skrikit på personerna varvid de lämnar platsen. Enligt anmälan rör det sig om två, eller möjligtvis tre personer. Ett elverktyg uppges vara stulet, men det kan röra sig om fler gods.