Visa endast rubriker

Stulen post i Ebbarp

En person boende i Ebbarp utanför Perstorp har anmält till polisen att någon öppnat ett brev som legat i postlådan. Enligt posten var kuvertet inte öppnat när det lämnats i postlådan. Enligt anmälan har den drabbade även pratat med grannarna runtomkring men inga vittnen finns till händelsen.