Tis, 2010-03-09 18:42
En person boende i Ebbarp utanför Perstorp har anmält till polisen att någon öppnat ett brev som legat i postlådan. Enligt posten var kuvertet inte öppnat när det lämnats i postlådan. Enligt anmälan har den drabbade även pratat med grannarna runtomkring men inga vittnen finns till händelsen.