Mån, 2009-05-18 14:13
En yngre kvinna i Hyllstoftatrakten har polisanmälts för olovlig kraftavledning. På grund av obetalda räkningar stängde elbolaget Eon av strömmen i huset en av de sista dagarna i februari. En månad senare visade det sig dock att det ändå förbrukades el i huset. Vid en kontroll uppdagades att kvinnan utan lov hade kopplat på strömmen.