Visa endast rubriker

Skolstök hamnade på webben

En elev på Ljungbyhedsskolan filmade i klassrummet och lade ut filmen på sin blogg. Skolan gillade inte tilltaget och eleven ombads ta bort filmen. Inspelningen skedde på en kemilektion när klassen "hade en liten revolution och testade gränserna", enligt områdeschefen Helen Dahlberg Viebke.— Det är borttaget och utrett.