Visa endast rubriker

Simrishamnsklass vidare i Vi i femman

Simrislundsskolans klass 5A vann överlägset lördagens kvartsfinal i Vi i femman. Simrislund är därmed vidare till semifinal och får tävla vidare i SVT den 30 maj.