Sön, 2009-06-14 04:00
Håkan Hanson, energi- och klimatrådgivare för bland annat Åstorps kommun, tycker att hyresvärden gör rätt som börjar mäta den individuella förbrukningen, men att fler faktorer måste räknas in och att dialogen med hyresgästerna kunde varit bättre.— Det är på gång väldigt mycket med individuell värmemätning, även Helsingborgshem har en plan där de boende debiteras för värmen.