Fre, 2009-06-12 15:31
Några minuter efter klockan fem på fredagsmorgonen gick inbrottslarmet på vårdcentralen på Esplanaden i Åstorp.En eller flera personer hade tagit sig in genom ett fönster som krossats med en gatsten.Senare kunde det konstateras att en platt-tv som suttit uppskruvad på väggen var borta.