Ons, 2010-01-27 05:00
I går var det fest på förskolan Heden i Ljungbyhed. Spelet och Lärkan blev ett
redan i höstas, men först i går invigdes det nya namnet.
— Vi kände att vi ville göra en nystart tillsammans, säger arbetslagsledare
Kerstin Andersson.