Fre, 2010-03-19 14:02
På torsdag den 25 mars har en musikal av och med elever på Snyggatorpsskolan premiär. Föreställningen är skriven, regisserad och koreograferad av elever i skolår sex och sju. Temat är kärlek på högstadiet. Tre föreställningar ges i aulan, två under skoltid klockan 8.40 och 10.15, och en på kvällen klockan 19.