Ons, 2009-05-13 04:00
Den nya Centrumparken i Munka Ljungby var egentligen klar redan vid årsskiftet, men det är först nu man kan se hur den blev. Och Margret Larsén, kassör i Företagarföreningen är nöjd.— Vid första besöket här gjorde jag en liten skiss över hur parken skulle kunna utformas, och det blev faktiskt lite bättre än jag hade tänkt. Det enda jag saknar är en springbrunn i mitten, säger hon.