Visa endast rubriker

Nöjezbolaget på scen i Perstorp igen

Den 17 april spelar Nöjezbolaget i Perstorp igen för första gången sedan 2006. Platsen är Centralskolans aula och för säkerhets skull blir det två föreställningar.