Mån, 2010-03-15 16:47
En polispatrull kallades på fredagskvällen till en lägenhet i centrala Perstorp. I lägenheten fanns en man i 30-årsåldern och en något yngre kvinna. Mannen rapporterades för att ha misshandlat kvinnan och även för att ha förstört i lägenheten. Han har dessutom kastat ut en del av kvinnans bohag.