Fre, 2009-12-18 12:30
Alla som fortfarande inte fått sitt lystmäte på julsånger när själva julhelgen är över bör pricka in söndag 27 december i almanackan. Då är det julmusik i S:t Petri kyrka och det finns möjlighet att sjunga med i såväl som lyssna på julsånger och julpsalmer. Kyrkomusikern Annika Byström leder julsångskvällen och Bengt-Arne Ivarsson håller i andakten. Anders Mårtensson är solist.