Lör, 2009-05-09 04:00
I morgon söndag klockan elva går ett löplopp i Teaterparken. Loppet är en familjeaktivitet i form av ett löplopp där ändamålet är att samla in pengar till det lokala sjukhusets barnavdelning.Arrangören är ett företag med butiks- och internetförsäljning i Kristianstad,Landskrona och Sundsvall.