Visa endast rubriker

Koppe visar upp fotografier

För första gången ställer Landskronafotografen, Peter "Piotr" Koppe ut på egen hand. Under hela maj månad går det att se hans fotografier och målningar på Galleri Jomili på Stora Norregatan.— Jag började min fotokarriär för ett par år sedan och nu hade jag så många bra foton att jag kände att jag ville ställa ut, säger han.Motiven är hämtade från naturen och rymden.