Fre, 2010-03-12 16:33
Länsstyrelsen ger grönt ljus till en ny mast för telekommunikation i Klippans tätort. Masten, som byggs av Relacom, ska ligga nära Åbyvallen ner mot Bäljane å. Den blir 42 meter hög. Marken används i dag som industrimark.Inga invändningar har hittills kommit in till Klippans plankontor.