Tors, 2010-02-11 05:00
På lördag blir det musik på temat "Kärleken – en bro" i Mariakyrkan. Med början klockan 18 visar Carolina och Olof Tholander från Helsingborg prov på sina sång- respektive orgelkunskaper.