Sön, 2009-06-14 04:00
De boende på Dala använder för mycket el och vatten, anser fastighetsägaren Centerplan Åstorp. Nu sätts en gräns för förbrukningen och den som gör av med mer får betala extra, vilket har fått många hyresgäster att gå i taket.