Ons, 2009-05-13 15:07
På torsdagar klockan 18 i jämna veckor blir det gammelbilsträffar på stranden i Rydebäck.Starten sker i morgon.Det hela blev ett mycket uppskattat arrangemang förra sommaren då människor träffades med picknickkorgar.— Många unika gammelbilar från 1910- och 20-talet fanns på plats. Men också modernare lyxåk, säger en av arrangörerna, Bertil Olsson.