Visa endast rubriker

Fullt ös i nya badet

När kommunen ville lägga ner friluftsbadet i Östra Ljungby gick byborna samman för att renovera. Strax efter skolavslutningen nyinvigdes badet och nu är det många som kommer hit för att svalka sig i värmen.