Fre, 2010-04-02 00:00
Som tidningen redan rapporterat är närradion i etern igen, efter att ha varit tyst i två veckor på grund av fel på sändarens strömförsörjning.Nytt i sändningstablån på tisdag när sändningarna drar igång igen är kommunfullmäktige från den 22 mars. Närradion gjorde inspelningen men har på grund av sändarfelet inte kunnat sända debatten från fullmäktige.