Visa endast rubriker

En man och hans rosa Cadillac

På en gräsmatta, väl synlig från Storgatan i Ljungbyhed står Bengt Olssons
amerikanare, en Cadillac från 1960. Han köpte den för fem år sedan.

– Då var den nedplockad i bitar och svart. Jag har själv satt ihop den och
mina tvillingdöttrar har valt färgen, berättar han.