Tis, 2009-05-19 09:38
I sommar kan man ställa ut sin blandrashund på planen utanför ridhuset i Åstorp. Det är tredje gången som hundorganisationen Blandis skånedistrikt arrangerar en utställning i Åstorp. De tidigare var under hösten med ett 30-tal deltagare.– Vi hoppas att den här utställningen ska bli större, men vi måste börja någonstans, säger Cindy Örnå från Åstorps Hundcenter och grundare av Blandis Skåne.Det blir åtta klasser.