Mån, 2009-05-25 23:03
Räddningstjänsten larmades vid klockan 22.45 på måndagskvällen till en rondell i Åstorp där en bilist kört ned ett antal skyltar, i riktning mot väg 110. Bilen var den enda som var inblandad i olyckan och bilens förare, som var ute ur bilen då bärgare kom till platsen, skadades inte.