Tis, 2010-05-04 09:11
Båstadborna Carl Johan och Gunnila Bernadotte var först ut att skriva en hälsning till prinsessparet Victoria och Daniel som gifter sig i sommar. Kommunstyrelsens ordförande Anette Åkesson och kommunfullmäktiges ordförande Benkt Ragnarsson stod näst på tur, och skrev en hälsning å kommunens vägnar.