Tors, 2009-07-02 14:48
En 16-årig flicka har åtalats för att inom loppet av några dagar först ha misshandlat en annan flicka på Antilopenskolan och sedan armbågat en lärare och kallat henne för "jävla hora".16-åringen åtalades på onsdagen för misshandel och ofredande. Den 5 december utsattes en flicka för misshandel på Antilopenskolan. Enligt utredningen fick hon ett slag i ansiktet av 16-åringen med sårskada och blåmärke som följd.