Mån, 2009-12-28 20:03

En frisörsalong på Göta rånades på måndagskvällen av två maskerade män.
Rånet inträffade vid 18-tiden.
Två yngre män med rånarluvor kommer in på Frisörsalongen på Varbergsvägen och hotar personalen med ett pistolliknande föremål och en yxa.
Den ene mannen hade på sig en röd huvtröja och den andre var iklädd en svart jacka. Männen försvann springande ifrån platsen.
Gärningsmännen fick med sig en okänd summa kontanter från salongen.