Lör, 2009-12-05 10:54
En singelolycka inträffade på väg 180 vid sextiden på lördagsmorgonen i höjd med Sandhult.
Tre personer ska ha befunnit sig i bilen. Två personer var kvar på platsen när polisen anlände en tredje, föraren, ska ha sprungit till skogs efter olyckan. Polisen sökte med hund efter föraren men fann inga spår.
Ingen ska ha skadats vid olyckstillfället, men bilen blev ordentligt tillknycklad.