Mån, 2009-04-27 11:07

Den traditionella vårmarknaden i Fliseryd genomfördes på lördagen i ett härligt väder.
Numera är det idrottsföreningen och innebandyklubben, som arrangerar marknaden och utbudet var det traditionella. Ett givet inslag var kroppkakeboden, dit många sökte sig.
– Tyvärr har antalet knallar minskat och det är ovisst hur det blir med höstmarknaden. Inget är bestämt ännu, men visst är den i farozonen, säger Thomas Andersson i innebandyklubben.