Tis, 2010-01-26 17:15
Strax efter klockan 15 på tisdagen inträffade en singelolycka på E22 mellan Ålem och Mönsterås.
En äldre bilförare fick sladd på bilen som körde in i mitträcket på vägen. Mannen klarade sig dock utan svårare skador och räddningstjänsten behövde inte larmas.