Sön, 2009-11-29 15:24

Knäckäpplen i långa rader. Som sig bör på julskyltningen i Mönsterås.
I tältet som Lions Club hade på torget var det som alltid knäckäpplekö.
– I år har vi gjort 3 000 knäckäpplen. Det är fler än förra året - för att de inte ska ta slut så tidigt, förklarar tomten utanför tältet.
11-åriga Natalja Smoljna var bland de första som köpte knäckäpplen. De är ju så goda och det är inte julskyltning utan dem.