Sön, 2009-08-02 21:36
Två cyklister uppmärksammade inte högerregeln och körde in i sidan på en minibuss på Oknö utanför Mönsterås tidigt på lördagskvällen.
Ingen av dem blev allvarligt skadad, men de fördes ändå till sjukhus i Kalmar för kontroll och omplåstring.