Visa endast rubriker

Cyklister körde in i minibuss

Två cyklister uppmärksammade inte högerregeln och körde in i sidan på en minibuss på Oknö utanför Mönsterås tidigt på lördagskvällen.

Ingen av dem blev allvarligt skadad, men de fördes ändå till sjukhus i Kalmar för kontroll och omplåstring.