Visa endast rubriker

"Jag vill att skolan erkänner mobbning"

Skolinspektionen kritiserade Nyhemsskolan för att ha gett en elev för lite stöd. - Men jag vill att de ska erkänna att min son blivit mobbad i flera år. Jag tänker inte ge mig förrän skolan gör det, säger elevens mamma.