Lör, 2009-03-21 04:00
Söderköpingsbon Arne Broman har på senare tid upplevt en ökande benägenhet att "lappa" bilar i Söderköping, även utanför stadskärnan. Nu ifrågasätter han tillämpningen av parkeringsbestämmelserna i kommunen.