Tis, 2009-05-05 06:00
Nu har Vosa slagit upp portarna till säsongens loppis i Söråker. – Det här arbetet är ideellt till 100 procent. Varenda krona går till välgörenhet, säger stiftelsens vice ordförande Lars Öhlén