Tis, 2009-12-08 07:00
Natten mot i går vandaliserades ett tiotal bilar i ett parkeringsgarage i Korsta. Med boule-klot, färg och olja gick vandalerna lös på bilarna. – Det är helt meningslöst, säger Tommy Sundberg som fick sin bil sönderslagen.