Mån, 2009-10-12 06:00
Två pojkar, 14 och 15 år gamla, skadades i går eftermiddag då de på moped kolliderade med en personbil.
Olyckan inträffade vid korsningen Nybrogatan och Albäcksgatan.
Den 14-årige pojken opererades akut, men ingen av dem ska vara allvarligt skadad.