Visa endast rubriker

Två män attackerade på Navet

Natten mot söndag blev två män attackerade och misshandlade vid buss-
stationen i Sundsvall.
Båda två fördes till sjukhuset och den ene med ett skadat finger.
– Varför de blev misshandlade vet vi i nuläget inte, säger Marcus Holmberg vid Sundsvallspolisen.