Mån, 2009-10-12 06:00
Det var många som tog chansen att både byta och göra om väskor, när det var väskbytardag på Domsaga.
Ett 40-tal väskor hittade nya ägare och en som passade på att fynda var Julia Skog.
– Jag hade en leopardig och fick en guldfärgad, säger hon.