Visa endast rubriker

Timråbo klagade förgävespå tandläkarbehandling

En Timråbo har anmält en tandläkare från Sundsvall till Hälso- och sjukvårdens ansvarsnämnd (HSAN).
Den missnöjda patienten hävdar att han blev fel­behandlad när tre tänder skulle slipas ner.