Fre, 2009-05-08 06:00
En Timråbo har anmält en tandläkare från Sundsvall till Hälso- och sjukvårdens ansvarsnämnd (HSAN). Den missnöjda patienten hävdar att han blev felbehandlad när tre tänder skulle slipas ner.