Visa endast rubriker

Tände ljus för knarkets offer

Trots kylan och mörkret, samlades i går ett 50-tal personer på Stora torget för att delta i den årliga ljusmanifestationen mot droger.
– Som riksdagspolitiker är jag van vid att tala till människor, men till er vet jag inte riktigt vad jag ska säga annat än att jag tycker att ni är så modiga och fantastiska som är här, sa Gunilla Wahlén (V).