Visa endast rubriker

Sjukgymnasternai Ånge lägger ner

Efter 23 år lägger Britt-Marie Dahlkvist och Inga Hagström ner Sjukgymnasterna i Ånge HB.
I dag säljs de sista inventarierna ut.
– Det är sorgligt, men man måste gå vidare i livet, säger Britt-Marie Dahlqvist.