Lör, 2009-11-28 07:00
– Jag säger som Gert Fylking: Äntligen!
Klinikchef Lena Carlsson var glad när hon i går kunde inviga onkologens nya lokaler.
– Efter nära 20 år och 13 flyttar har vi nu all verksamhet utom strålningsenheten samlad på ett och samma plan, säger hon.