Ons, 2009-03-04 07:00
Konsum Haga öppnade inte förrän klockan tolv i går. Orsaken var att hela personalen under morgonen satt i briefing-samtal efter rånet på måndagskvällen.
– Alla – även den drabbade kassörskan – mår bra efter omständigheterna. De kommer att erbjudas all hjälp de kan ha behov av, säger Kjell Edlund vid Konsum Nord.