Fre, 2008-11-14 09:21
Västhagen kommer att få nya hyresgäster nästa höst.
Med stor sannolikhet blir det friskolan Engelska skolan som flyttar in i lokalerna och startar sin verksamhet under höstterminen 2009.
– Nu ska vi bara sy ihop det här, säger Matias Lindberg, regiondirektör för Akademiska hus.