Visa endast rubriker

... men ”fria” privata vårdcentraler ska ge patienterna större valfrihet

Innan 2010 är till ända kan flera privata vårdcentraler ha öppnats i Västernorrland.
I går beslutade landstingsfullmäktige att släppa primärvårdsrätten ”fri”.
– Jag tror att det finns ett stort intresse, säger Bo Enheim, på landstingets ledningsstab.