Fre, 2009-05-08 06:00
En äldre kvinna blev i går eftermiddag påkörd av en postbil i Tallnäs.
Kvinna fördes efter olyckan i ambulans till Sundsvalls sjukhus.
– Skadorna var lindriga, men på grund av hennes ålder fördes hon till sjukhuset, säger vakthavande befäl vid Sundsvallspolisen.